Yazın vazgeçilmez meyvelerinden çilek, beyin ve kalp sağlığı açısından oldukça faydalı. Nutrition, Metabolism, and Cardiovascular Diseases dergisinde yayınlanan çalışmada 65 yaş üstü katılımcılar 5 ay boyunca çilek içeren içecekler tüketti. Araştırmaya göre, antioksidan ve vitamin zengini çilek, orta yaş üstü yetişkinlerde kalp sağlığını destekliyor ve bilişsel işlevleri iyileştiriyor.
Haber Kaynak : SABAH.COM.TR
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
09 Haziran 2026SPOR
09 Haziran 2026GÜNDEM
09 Haziran 2026SPOR
09 Haziran 2026SPOR
09 Haziran 2026GÜNDEM
09 Haziran 2026GÜNDEM
09 Haziran 2026
1
Doğru emzirme yöntemleri nelerdir, sütün yettiği nasıl anlaşılır?
1974 kez okundu
2
Emma Meesseman 3. Kez MVP Seçildi
1940 kez okundu
3
Taylor Swift yeni albüm planları için düğmeye bastığını sosyal medyadan duyurdu!
1509 kez okundu
4
Bu kış kombinlere doyacağınız onlarca model ve onlarca detay.
1462 kez okundu
5
Takı ve makyaj uyumuna trend örnekleri sizler için derledik.
1445 kez okundu